top of page

Klub Weryus

És íme az új hely:

Remélem Nektek is annyira fog tetszeni amennyire nekem amikor rátaláltam!

Nagyon fontos megjegyeznem, hogy a klub személyzete egy cuki cicával teljes, amikor jöttök szerintem Nektek is egyből hasra fogja vágni magát ahogy nekem is csinálta :)

A hangtechnika kiváló, a recepciós kedves, én pedig változatlanul kegyetlen leszek a Ti érdeketekben persze :)

Nekem az tetszik benne leginkább, hogy nagyon diszkrét. Nem egy multi, ahol százezren vannak és kerülgetni kell egymást hanem igazi családias hangulatot lehet varázsolni. Persze önmagában nem tudja ezt produkálni, Ti is kelletek hozzá!

Megnéztem a step padokat lehet taposni őket rendesen a Swingen, szőnyegek vannak a pilateshez, macska, hangtechnika, én is itt leszek már csak Ti hiányoztok!

Úgyhogy gyertek minden kedden és csütörtökön du 5-6-ig ha sok a stressz, a fölös kiló,ha kell egy kis idő magatokra!

Ölelés!

Enikő


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page